Distribution Strategy The BESTX® Method for Sustainably Managing Networks and Channels
Tác giả: Livio Moretti
Nhà xuất bản: Springer
Năm xuất bản: 2019
Số trang: 216
Đang rỗi: 0 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Marketing
Chuyên ngành: Quản lý tổng quát
Danh mục: Sách giáo trình
Loại giáo trình: Giáo trình tham khảo
Mã Dewey: 658.87
ISBN: 9783319919584
Kích thước: 24 cm
Đơn giá: 2899000
Ngôn ngữ: Tiếng Việt
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: D57 - L58
Loại tài liệu: Sách - Ebook
Từ khóa: Sales management; Production management; Leadership
Tóm tắt:
This unique book helps business executives to improve their company's business performance by showing how to build an effective and future-proof distribution channel, and adopt effective commercial policies and value-based pricing strategies. For the first time, an ex-McKinsey consultant and general manager reveals the methodology adopted by successful Fortune 100 multinationals, offering readers a concise, informative and pragmatic guide to the core principles, with an abundance of concrete examples and visual frameworks.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | D17010597911 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |