Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising
Tác giả: Daniel Rowles
Nhà xuất bản: KoganPage
Năm xuất bản: 2017
Số trang: 256
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Marketing
Chuyên ngành: Thương mại, truyền thông, vận tải
Danh mục: Sách giáo trình
Loại giáo trình: Giáo trình tham khảo
Mã Dewey: 380
ISBN: 9780749479794
Kích thước: 24 cm
Đơn giá: 900000
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: M63 - D36
Loại tài liệu: Sách - Ebook
Từ khóa: Mobile Marketing; Mobile Technology
Tóm tắt: This fully revised 2nd edition includes straightforward explanations on mobile optimized content, app development, social media and proximity based marketing. It has also expanded to include two brand new chapters on mobile and email and on location-based devices, plus cutting-edge updates on advances in wearable technology, mobile payments, virtual reality and strategies for the changing user journey
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | M17011422351 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |