Teaching for quality learning at university
Tác giả: John Biggs
Nhà xuất bản: Open University Press
Năm xuất bản: 1999
Số trang: 250
Đang rỗi: 2 / Số lượng: 2
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành:
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 378.125
ISBN: 0335201717
Kích thước: 24cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đăk Lăk
Số Cutter: T43 - J64
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: College students, Learning, Effective teaching, Assessing for learning quality
Tóm tắt: Since the first edition of Teaching for Quality Learning at University, the tertiary sector has changed dramatically. Individual teachers, as reflective practitioners, still need to make their own decisions about how they are going to get students actively involved in large classes, to teach international students, and to assess in ways that enhance the quality of learning. But now that quality assurance and quality enhancement are required at the institutional level, the concept of constructive alignment is applied to the reflective institution, where it becomes a powerful underpinning to quality enhancement procedures.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | T15217876481 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C2 | T15217876482 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |