Perception and imaging
Tác giả: Richard D. Zakia
Nhà xuất bản: Focal Press
Năm xuất bản: 2002
Số trang: 370
Đang rỗi: 3 / Số lượng: 3
Khoa: Khoa công nghệ thông tin
Chuyên ngành: Nhiếp ảnh, hình ảnh
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 770.11
ISBN: 9780240804668
Kích thước: 26cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: P47 - R53
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Visual perception, Art -- Philosophy, Optical images, Visual perception
Tóm tắt: Perception and Imaging, Second Edition invites you to explore the domain of the subconscious and collective unconscious, and the role subliminals, secondary images, and archetypes play; the role of memory and association, and why ambiguity and illusion are an important components; why soft and hard contours (edges) are critical to sharpness, contrast, color, and depth perception; and how visual rhetoric has been used to give impact to photographs, advertisements, posters, promotional material, and motion pictures.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | P15119370621 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C2 | P15119370622 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đăk Lăk | |
C3 | P15119370623 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đăk Lăk |