Global marketing
Tác giả: Kate Gillespie, Jean-Pierre Jeannett, H. David Hennessey
Nhà xuất bản: Houghton Mifflin Company
Năm xuất bản: 2007
Số trang: 619
Đang rỗi: 2 / Số lượng: 2
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành: Quản lý tổng quát
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 658.84
ISBN: 0618659536
Kích thước: 26cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: G56 - K38
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Export marketing, Management
Tóm tắt: Created specifically for undergraduate students, this concise text covers the essential concepts of global marketing with the aid of extensive real-life examples and cases. An early introduction to culture and marketing prepares students to integrate cultural analysis throughout the course. A chapter dedicated to the understanding of global and local competitors sets the stage for ongoing discussion of both buyers and competitors in an increasingly competitive global market.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | G15087214811 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C2 | G15087214812 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |