Business marketing : an Asian perspective
Tác giả: Lau Geok Theng
Nhà xuất bản: McGraw Hill Education
Năm xuất bản: 2007
Số trang: 471
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành:
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 381.095
ISBN: 9780071247399
Kích thước: 24cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: B87 - L38
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Marketing, Asia, Management
Tóm tắt: Business Marketing: An Asian Perspective provides concise coverage of key decisions, issues and challenges in marketing to business organizations. Up-to-date information and concepts relating to business markets and marketing strategies, products and consumer behaviour as well as sales, distribution and communication are unpacked, as is the effect of e-commerce on businesses. Relevant examples gleaned from China, Thailand, Singapore and other parts of Asia, together with provocative end-of-chapter questions, aid the reader in applying the concepts and in thinking deeply about issues, while case studies stimulate the reader to further examine decisions and issues in a more holistic fashion.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | B15072769311 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |