Persuasion : theory & research
Tác giả: Daniel J. O\\\\\\\\
Nhà xuất bản: Sage Publications
Năm xuất bản: 2002
Số trang: 365
Đang rỗi: 3 / Số lượng: 3
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành: Tiến trình của trí tuệ
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình: Giáo trình tham khảo
Mã Dewey: 153.852
ISBN: 0761925392
Kích thước: 24cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: P47 - D36
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Persuasion
Tóm tắt: The Second Edition of this important book continues to provide a thorough and critical treatment of persuasion theory and research. Daniel J O′Keefe combines a discussion of research on the production of persuasive messages with more traditional research on the study of message effects.
The book: - provides a summary of relevant research literature in persuasion - includes suggestions for how to avoid premature generalizations from limited research evidence - presents detailed discussions on important theoretical and methodological questions. The new edition contains more coverage of the theory of reasoned action, a new chapter on functional approaches to attitude, a new chapter on behavioural change, and new material on persuasive campaigns. The research citations and examples are also updated.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | P15071959141 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C2 | P15071959142 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C3 | P15071959143 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |