Management and creativity : from creative industries to creative management
Tác giả: Chris Bilton
Nhà xuất bản: Blackwell Pub
Năm xuất bản: 2007
Số trang: 190
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành: Quản lý tổng quát
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 658.406
ISBN: 9781405119962
Kích thước: 26cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đăk Lăk
Số Cutter: M36 - C47
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Management, Creative ability in business
Tóm tắt: This book explores the relationship between the management of creativity and creative approaches to management. Challenges the stereotypical opposition between \"creatives\" and \"suits\". Draws on the work of management theorists such as Mintzberg and Porter and creativity theorists such as Amabile and Boden. Draws on the practical experience of individuals working in the creative industries. Looks at the place of creative organisations and creative business management in a new creative economy, based on ideas, images and information.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | M15070987491 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |