Financial markets and corporate strategy
Tác giả: Mark Grinblatt, Sheridan Titman
Nhà xuất bản: McGraw-Hill Irwin
Năm xuất bản: 2001
Số trang: 880
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành:
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 658.15
ISBN: 0071123415
Kích thước: 26cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: F56 - M37
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Financial institutions, Corporations, Finance, Strategic planning, United States
Tóm tắt: This book offers the financial knowledge of top scholars and practitioners, at long last made practical and accessible. It is a corporate book, yet the investment theory, risk management and capital budgeting are cutting edge. The goal of this updated edition is to present the material in as simple and accessible a manner as possible without glossing over the important details. Rather than organising the text around financial theory and then thinking about potential applications, the authors began by thinking about finance practice, and then organised the book around the tools needed to create value in the financial management of a corporation.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | F15065134451 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |