Landing Page Optimization: The Definitive Guide to Testing and Tuning for Conversions
Tác giả: Tim Ash, Maura Ginty, Rich Page
Nhà xuất bản: Sybex
Năm xuất bản: 2012
Số trang: 49176
Đang rỗi: 0 / Số lượng: 0
Khoa: Khoa công nghệ thông tin
Chuyên ngành: Lập trình máy tính, chương trình, dữ liệu
Danh mục: Sách chuyên ngành
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 005
ISBN: 978-0470610121
Kích thước:
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: L36 - T56
Loại tài liệu: Ebook
Từ khóa:
Tóm tắt: Effective Internet marketing requires that you test and optimize your landing pages to maximize exposure and conversion rate. This second edition of a bestselling guide to landing page optimization includes case studies with before-and-after results as well as new information on web site usability. It covers how to prepare all types of content for testing, how to interpret results, recognize the seven common design mistakes, and much more. Included is a gift card for Google AdWords.
Features fully updated information and case studies on landing page optimization
Shows how to use Google\"s Website Optimizer tool, what to test and how to prepare your site for testing, the pros and cons of different test strategies, how to interpret results, and common site design mistakes
Provides a step-by-step implementation plan and advice on getting support and resources
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|