Interpersonal skills in organizations
Tác giả: Suzanne C. de Janasz, Karen O. Dowd, Beth Z. Schneider.
Nhà xuất bản: McGraw-Hill
Năm xuất bản: 2009
Số trang: 441
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành: Tâm lý học ứng dụng
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình: Tài liệu tham khảo
Mã Dewey: 158.7
ISBN: 9780071263375
Kích thước: 28cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: I58 - S89
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Interpersonal relations, Psychology, Industrial, Organizational behavior
Tóm tắt: The book employs an experiential approach suitable for all student audiences. The book is organized into 4 distinct sections (Understanding Yourself, Understanding Others, Understanding Teams, and Leading) that can be used collectively or modularly depending on the instructor\"s preference and student-audience need. The emphasis in this edition focused on making the text more current along with making the text pedagogically effective for students and instructors.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | I15064058321 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |