Marketing: an introduction
Tác giả: Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc O. Opresnik
Nhà xuất bản: Pearson Prentice Hall
Năm xuất bản: 2005
Số trang: 688
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Ngôn ngữ và văn hóa Anh
Chuyên ngành:
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 688.8
ISBN: 0131273124
Kích thước: 27cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: M37 - G37
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa: Marketing, strategy
Tóm tắt: An Introduction to the World of Marketing Using a Proven, Practical, and Engaging Approach, Marketing: An Introduction shows students how customer value—creating it and capturing it—drives every effective marketing strategy. Using an organization and learning design that includes real-world examples and information that help bring marketing to life, the text gives readers everything they need to know about marketing in an effective and engaging total learning package.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | M15063897961 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |