Beginner\"s Guide to Shading and Texturing in 3ds Max 2016
Tác giả: Raavi O\"Connor
Nhà xuất bản: CreateSpace Independent Publishing Platform
Năm xuất bản: 2015
Số trang: 22100
Đang rỗi: 0 / Số lượng: 0
Khoa: Khoa công nghệ thông tin
Chuyên ngành: Lập trình máy tính, chương trình, dữ liệu
Danh mục: Sách chuyên ngành
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 005
ISBN: 978-1517171896
Kích thước:
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: B44 - R33
Loại tài liệu: Ebook
Từ khóa:
Tóm tắt: The Beginner’s Guide to Shading and Texturing in 3ds Max 2016 offers a hands-on exercises based strategy for all those digital artists who have just started working on the 3ds Max and interested in learning shading and texturing in 3ds Max. This brilliant guide takes you step-by-step through the whole process of shading and texturing.
In this book, the author has covered material editors, Autodesk Materials, standard materials/maps, and mental ray’s Arch & Design material. A better understanding of materials and maps gives you ability to add realism to your artwork. The concepts you will learn using this book will immensely help you in creating realistic looking surfaces.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|