Digital Design for Print and Web: An Introduction to Theory, Principles, and Techniques
Tác giả: John DiMarco
Nhà xuất bản: Wiley
Năm xuất bản: 2010
Số trang: 42151
Đang rỗi: 0 / Số lượng: 0
Khoa: Khoa công nghệ thông tin
Chuyên ngành: Lập trình máy tính, chương trình, dữ liệu
Danh mục: Sách chuyên ngành
Loại giáo trình:
Mã Dewey: 005
ISBN: 978-0470398364
Kích thước:
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: D54 - J64
Loại tài liệu: Ebook
Từ khóa:
Tóm tắt: Any well-conceived print or Web design features the dynamic interplay between visual artistry and technical skill. It becomes important, therefore, for the designer to cultivate an aesthetic eye as well as develop a high degree of computer savvy.
By combining basic theory with hands-on technique, Digital Design for Print and Web takes the unique approach of uniting two subjects traditionally approached separately into one complete volume. As a result, you will gain a clearer understanding of the entire creative process, from project management to working with graphics to designing for print and, ultimately, the Web. In this book, you\"ll find:
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|