Consumer behavior : Implications for Marketing Strategy
Tác giả: Pascale Quester, Simone Pettigrew, Del I. Hawkins
Nhà xuất bản: Mc Graw Hill
Năm xuất bản: 2011
Số trang: 654
Đang rỗi: 11 / Số lượng: 2
Khoa: Khoa Quản trị kinh doanh
Chuyên ngành:
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình: Tài liệu tham khảo
Mã Dewey: 658.8
ISBN: 9780070287099
Kích thước: 28cm
Đơn giá: 0
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: C66 - P37
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa:
Tóm tắt: This book starts with the decision-making process before clearly articulating the various influences upon it. The text\"s rich pedagogical package guides students\" exploration into the field of consumer behaviour through a student-friendly layout and design. Each chapter is enhanced by a suite of fresh new vignettes, case studies and advertisements, both global and local. Currency and accuracy are once again a strength of the text. Featuring all new case studies and exhibits, this new edition covers contemporary topics such as greenwashing, ethics and the impact of the Internet on consumer protection and privacy.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | c14986206501 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng | |
C2 | c14986206502 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |