Social Media Marketing Workbook: How to Use Social Media for Business
Tác giả: Jason McDonald
Nhà xuất bản: Independently published
Năm xuất bản: 2024
Số trang: 492
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa:
Chuyên ngành: Quản lý tổng quát
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình: Giáo trình tham khảo
Mã Dewey: 658.872
ISBN: 010979887122858621SFCRPSBTRJDW5CWIRDZT
Kích thước: 24 cm
Đơn giá: 2.567.000
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: S63 - J37
Loại tài liệu: Sách
Từ khóa:
Tóm tắt: Learn SOCIAL MEDIA MARKETING in Plain English - Step by Step!
Buy the Social Media Book Used by Stanford Continuing Studies to Teach Social Media Marketing.
Updated - Fully updated for 2024, including the concepts of "Recommendation Engines" vs. "Traditional" social media.
Social Media Marketing explained. It's a PARTY and you are the PARTY THROWER.
Platform-by-Platform - Step-by-step Marketing on Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn, YouTube, X (Twitter), Pinterest.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | S17224778321 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |