Pharmaceutical Marketing
Tác giả: Brent L. Rollins; Matthew Perri
Nhà xuất bản: William Brottmiller
Năm xuất bản: 2014
Số trang: 281
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa:
Chuyên ngành: Dược học và trị liệu
Danh mục: Sách Tham Khảo
Loại giáo trình: Tài liệu tham khảo
Mã Dewey: 615
ISBN: 9781284190236
Kích thước:
Đơn giá:
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: P43 - B74
Loại tài liệu: Ebook
Từ khóa:
Tóm tắt: The classic pharmaceutical marketing book - Pharmaceutical Marketing from two authors Brent L. Rollins and Matthew Perri is one of the most useful overview books on pharmaceutical marketing today. The book gives readers the most comprehensive perspective on pharmaceutical marketing activities: From the marketing process, marketing scope, direct advertising, digital media,... ;Among them, the two most highly rated chapters of this book are about Social Media and The News 4Ps of Marketing. With these two contents, you will get a very different view of Pharmaceutical marketing. In particular, the chapter The News 4Ps of Marketing brings a very different version of the 4Ps model of the Pharmaceutical industry: Predictive modeling/analysis, Personalization, Peer-to-peer networking and Participation.
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | P17125660391 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |