Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach
Tác giả: Robert W Palmatier, Eugene Sivadas, Louis W. Stern, Adel I. Ansary
Nhà xuất bản: Routledge
Năm xuất bản: 2020
Số trang: 373
Đang rỗi: 1 / Số lượng: 1
Khoa: Khoa Marketing
Chuyên ngành: Quản lý tổng quát
Danh mục: Sách giáo trình
Loại giáo trình: Giáo trình chính thống
Mã Dewey: 658.87
ISBN: 9780367821234
Kích thước: 26 cm
Đơn giá: 3405000
Ngôn ngữ: Tiếng Anh
Nơi lưu trữ: Đông Á Đà nẵng
Số Cutter: M37 - R63
Loại tài liệu: Sách - Ebook
Từ khóa: Marketing Channel Strategy
Tóm tắt: Marketing Channel Strategy: An Omni-Channel Approach is the first book on the market to offer a completely unique, updated approach to channel marketing. Palmatier and Sivadas have adapted this classic text for the modern marketing reality by building a model that shows students how to engage customers across multiple marketing channels simultaneously and seamlessly. The omni-channel is different from the
STT | Mã từng cuốn sách | Barcode | Kho lưu trữ | Nơi lưu trữ |
---|---|---|---|---|
C1 | M17042514371 | Kho tài liệu ngoại văn/ Foreign Language Collection | UDA.Đà Nẵng |